Direktlänk till inlägg 26 april 2011

Ingen rädder för vargen är jo kanske

Av Carina Arvidsson - 26 april 2011 15:54

Vad läser jag i dagens Nerikes ALlehanda  Jo följande
Varg nära Hallsberg Ung hona med spårsändare på vandring i Närke

En ung varghona befinner sig just nu på vandring genom Närke.  I går natt befann hon sig i närheten av Kumla och Hallsberg
Så det blev att tänka om, inte tänkte jag ge mig av till skogen mellan Kumla och Hallsberg inte med fyra welshar och en liten kooiker, utan det fick bli ett öppet gärde, så njut av dagens bilder

Släpp hundarna loss det är vår

Vårruset
 
Virus leker försenad påskhare

Virus det var allt bra varmt idag

Jag trivs bäst i öppna landskap säger Virus

Ja vatten är inte så tokigt heller säger hon

Annie tog det lugnare i vattnet

Pälsmonstret Annie dax ta fram saxen

UNdrar vad topsan tittar på inte ormet hoppas jag

Lycklig topsan

Centra

hittade ett eget spa

studz njuter

Studz  med svarta fötter


Avslutar med några valpbilder från idag på Robban och Annies valpar


 
   


www.kennelfreckles.se   

         
                 

.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Arvidsson - 10 maj 2011 13:45

I torsdags var Linda och Alma på besök tanken var att introducera dem i det roliga med viltspår, Alma superduktig att spåra men tyckte nog att de andra hundarna var roligare än klöven, sedan tog vi en sväng till Sjötorp så att Pasta och Alma fick bus...

Av Carina Arvidsson - 18 april 2011 14:01

Som vanligt hos Cirkus Freckles har vi inga fritidsproblem, I lördags var det dax för det första styrelsemötet som nyvald ordförande i kooikerklubben,  det var till att gå upp i ottan, då jag hade närmare 30 mils körning framför migSamtidigt passade ...

Av Carina Arvidsson - 14 april 2011 15:20

Gårdagen var jag tvungen att göra en del måsten, så någon längre runda  med hundarn hann jag  inte med.Började med att jaga kronofogden i Örebro, brukligt är ju att man blir jagad av fogden istället för tvärtom, men nu detta gällde ett icke avslutat ...

Av Carina Arvidsson - 14 april 2011 15:20

Gårdagen var jag tvungen att göra en del måsten, så någon längre runda  med hundarn hann jag  inte med.Började med att jaga kronofogden i Örebro, brukligt är ju att man blir jagad av fogden istället för tvärtom, men nu detta gällde ett icke avslutat ...

Av Carina Arvidsson - 14 april 2011 15:20

Gårdagen var jag tvungen att göra en del måsten, så någon längre runda  med hundarn hann jag  inte med.Började med att jaga kronofogden i Örebro, brukligt är ju att man blir jagad av fogden istället för tvärtom, men nu detta gällde ett icke avslutat ...

Ovido - Quiz & Flashcards