Alla inlägg under maj 2010

Av Carina Arvidsson - 20 maj 2010 15:42

Idag är ingen vanlig dag utan idag är det Toscas födelsedag, härliga Tant Tosca fyller 13 år, hon föddes på husses 50 års dag och är en helt underbar tik, med en stor passion här i livet dvs MAT

Härliga Tosca, Trigger Name of The Game fotograferad idag

Nere vid badbrotten

Underbara Tosca tanten

Triss i Trigger, Trigger Hot's Sweet "Virus" SEUCh Trigger K New Tricks "STudza" och
SE(u)Ch NO UCh LP 1 Trigger Name of The Game "Tosca"

Givetvis var de andra hundarna med på fotorundan

kooikerns Studza


Virrus

Allra sötatse Virrusen

Åsa KAN sitta still


Tops hade ingen större lust att sitta still när det fanns vatten i närheten

Bilderna tagna med min "nya" kamera, letar efter en bättre begagnad kamera, men helt utan kan jag ju inte vara så jag investerade i en 1000kr kamera hos Bennys foto

Har haft ett par intressanta objekt på gång men tyvärr har nog inte säljaren haft rent mjöl i påsen då han velat att jag ska sätta in pengar på hans konto istället för att åka och hämta kameran och betala på plats

Nåja kamera jakten fortsätter            
           

Av Carina Arvidsson - 5 maj 2010 10:57

Idag får ni en inblick i vardagslivet på Cirkus Freckles, valparna tar mer och mer tid och vi försöker vara ute så mycket som möjligt

Pizza har stenkoll på alla katter i grannskapet, så det kommer bli lugnt när hon flyttar hem till Hörsta backen i helgen, vem ska då larma om alla katter i närheten

Har världens bästa nanny i Åsa som faktiskt KAN vara riktigt underbar ibland även om mina agilityvänner kallar henne för dampungen

  


 

 

 

 

   
Virrus och Ola tränar för let's dance 2010 Åsa kollar läget 


Undrar om Åsa funderar på att äta upp eller stypa valpen  


Pittbullen Virrus


Lilla ANna tyckte väl det var kallt i backen och satte sig på en fäll, klok flicka, så är hon också den enda tjejen i gänget                       
  

Av Carina Arvidsson - 3 maj 2010 19:59


Idag åkte jag på ormsafari till Örby kulle, var liite kyligt men det var ändå aktivitet i ormgropen

Visst är det en festlig skylt man möts av  Varning för Ormet

Visst är han vacker huggormen, det går inte låte bli att beundra kamoflaget, för egen del
har jag inget mot våra slingrande vänner, jag är mest orolig för att hundarna ska bli bitna

En riktigt låååååång snoking


Igår var vi till Fjugesta och uppvaktade Inger och hälsade då givetvis på Tosca tanten, som är oförskämt pigg för att om tre veckor fylla 13 år

Snacka om livsglädje hos en 13 åring hund
 
Vacker är hon också Tant Tosca  Trigger Name o the Game


Annars går det för runt nu men 7 veckors valpar och Virrus går på både agility kurs och viltspårskurs, även Åsa hänger med på spårkursen

Givetvis är det viktigaste med alla kurser FIKAT

Vad  fläktor och Eva Kristins sysslar med är det nog många som undrar

Topsy tog med sig bästa kompisen på spårkursen


Annars försöker jag låta valparna vara ute så mycket som möjligt  Lekkamrater saknar de inte

Åsa är lektant



Undrar om denna lek kallas stryp taxen


Härliga framgångar för "våra" hundar i helgen, det kan du läsa om på min hemsida
www.kennelfreckles.se      


   
      
             


Ovido - Quiz & Flashcards