Direktlänk till inlägg 11 april 2011

Äntligen badsäsässongen är inledd

Av Carina Arvidsson - 11 april 2011 11:41

Lovar nu går vi mot ljusare tider så hög tid bli flitigare på bloggen
Börjar med dagen bild, Annie och valparna nu 3 dagar gamla


Nu var det äntligen dax att göra en koll om Hultjsön öppnat och till min och hundarnas glädje visst hade den det, pä vägen dit träffade jag en prins


Stannde och gav honom en puss men inte blev det någon Daniel av honom inte

Idag får det bli en ren bilderblogg

På väg ned till badet,  

Några passade på att blöta sig innan vi var framme

NÅ vem är snabbast

Undan går det

Roligt nog gillade även Centra att bada men det gör ju de flesta welshar

Virus gillar att bara njutningsimma

Här spanar hon in ett par fåglar

Busa hinner virus också med

Studza badar men hon tyckte nog det var liiite för kallt idag

LIgger fortfarande lite snö kvar i skogen

www.kennelfreckles.se 
                

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Arvidsson - 10 maj 2011 13:45

I torsdags var Linda och Alma på besök tanken var att introducera dem i det roliga med viltspår, Alma superduktig att spåra men tyckte nog att de andra hundarna var roligare än klöven, sedan tog vi en sväng till Sjötorp så att Pasta och Alma fick bus...

Av Carina Arvidsson - 26 april 2011 15:54

Vad läser jag i dagens Nerikes ALlehanda  Jo följandeVarg nära Hallsberg Ung hona med spårsändare på vandring i Närke En ung varghona befinner sig just nu på vandring genom Närke.  I går natt befann hon sig i närheten av Kumla och HallsbergSå det...

Av Carina Arvidsson - 18 april 2011 14:01

Som vanligt hos Cirkus Freckles har vi inga fritidsproblem, I lördags var det dax för det första styrelsemötet som nyvald ordförande i kooikerklubben,  det var till att gå upp i ottan, då jag hade närmare 30 mils körning framför migSamtidigt passade ...

Av Carina Arvidsson - 14 april 2011 15:20

Gårdagen var jag tvungen att göra en del måsten, så någon längre runda  med hundarn hann jag  inte med.Började med att jaga kronofogden i Örebro, brukligt är ju att man blir jagad av fogden istället för tvärtom, men nu detta gällde ett icke avslutat ...

Av Carina Arvidsson - 14 april 2011 15:20

Gårdagen var jag tvungen att göra en del måsten, så någon längre runda  med hundarn hann jag  inte med.Började med att jaga kronofogden i Örebro, brukligt är ju att man blir jagad av fogden istället för tvärtom, men nu detta gällde ett icke avslutat ...

Ovido - Quiz & Flashcards